yaşadığım şu maduriyete bir bakın:
turkcell zımbırtısının 3g vınnnnnnnnnnnnnnnnn kampanyasının cazibesine kapılıp modem aldığımda bana vergilerden hiç bahsedilmemişti. ilk ay 19tl yerine 34,90 tl. gelince malum dumur oldum. müşteri hizmetlerinden a vergisi b vergisi c d e f ................ vergilerinin faturaya eklendiğini öğrendim. (yani modem almayı düşünenler bunu bilsin 19 lira değil, ondan sonraki aylar 39 tl diyorlar ya hani, maalesef hiçbir zaman 39 olmayacak o fatura nihahahah!) bu bir.
ikincisi.
2. faturam 34,90 gelecek yerde 119.80 tl. gelince ikinci şok dalgası yaşadım. müşteri hizmetlerini aradım, kotayı aştığım bilgisi verildi. halbuki 4 gb kota dolum mesajı geldikten sonra neti kullanmamıştım bile (hatta dolması bana göre imkansızdı çünkü bağlantı sorunları yüzünden hizmetten düzgünce faydalanamıyordum) ve modem cihazını kaldırıp çantaya koymuştum hatta ki kazara unutup da kullanmayayım diye) tabi bu durum karşısında, açıklamamı yapttığmda bana yarımcı olunmadı. fatura ayrıntılarımı istedim defalarca, her seferinde farklı farklı cevaplarla 8efendim şu anda sistemde hata var ulaşamıyoruz, efedim bizim böyle bir yetkimiz yok, efendim detayları kimse göremez vs. vs. vs, hatta yarım saat bekletildikten sonra görevli kız tarafından: tamam efendm şimdi fatura ayrıntılarınıza bakıyoruuuuz, der demez dıııt dııııt dıııııttt! hatların kesilmesi felan....), telefonda yarım saat bekletilmelerle, çeşitli oyalamalarla YILDIRMA POLİTİKASInı çok iyi şekilde yürüttüler. fatura detaylarıma ne yaptıysam ulaşamadım. izin vermediler.
haftalarca günlerce tekrar tekrar aradım müşteri hizmetlerini,formlar doldurdum, online işlem merkezlerine gittim, turkcellin resmi sitesinden başvurdum, şikayet sitelerine durumu bildirdim, neler yaapmadım ki............... ama yine deeeee hiçbir sonuca ulaşamdım (ne acı)
sonra bir gün bir baktım ki müşteri hizmetlerini arayıp modem numaramı girdiğimde, numaramı kabul etmiyor sistem "yanlış numara girdiniz" kaç kere denedim olmadı. resmen bloke edildim onlar tarafından.
size çok ilginç bir şey söyleyeyim : bunun üzerine turkcellin ana kurumunu(ist. avrupa yakasında) aradığımda telefona bakan olmadı kosssskocaman kurum bu, inanabiliyo musunuz millet! (bu cümleyi başkasından duysam inanın yuhh der inanmazdım, ama insan başına gelince anlıyor)
en sonunda kararı verdim: tüketici hakları derneğine başvuracaktım.
bu kararımı da ilgili bir siteye yazdım.
sonra ne mi oldu?
müşteri hizmetleri tarafından arandım, müşteri memnuniyetini sağlamak adına 16 tl faturamdan keseceklermiş. hahah! güldüm tabii..
en az 84 tl. kesmeniz gerek, aşmadığım kotanın parasını ödemeyeceğim, zaten tükoder'e başvuracağım, o zaman söke söke alacağım dedim.
müşteri temsilcisinin cevabı: peki efendim o zaman sizin falanca günkü aşımınızın bedelini de faturadan düşüreyim. (ufak bir mebla daha düşürmeyi teklif etti)
resmen kahkaha attım bu sefer. kabul etmedim tabi.
ve şimdi derneğe başvurdum. ilgili belgeler hazırlandı, hakem heyetine sunuldu. 1 ay içerisinde turkcell bu ayıplı hizmetinin savunmasını yapacak, ve karar çıkacak.
haaa, diyelim ki turkcell bi şekilde işini yürüttü karar benim aleyhime çıktı. işte bu sefer, gerekirse bilgisayarımı incelemeye dahi vereceğim, yaptıkları bu ş...likleri ispat etmek adına dava açacağım.
benim diyeceğim sakın ola düşmeyin bu tuzaklara. haklarımızı savunalım arkadaşlar, sürekli şikayetleniyoruz ama fatura döneminde gidip paşa paşa ödüyoruz tutarları. olayın peşinden gittiğimiz yok. zaten gitmeye kalkınca resmen yıldırma politikasıyla bezdiriyorlar seni. ama pes etmemek sonuna kadar gitmek lazım.