huseyinyildiz [13 Nisan 2007, 09:00]
Yaklaşık 1 ay önce Ceylan Bilgisayar’dan Şahin Bilgisayar aracılığı ile bir adet Benq projeksiyon cihazı aldık. Cihazı kurduk ve görüntü alamadık. Bunun üzerine Şahin Bilgisayar’a geri getirdik.
Garantiye gönderdiler. Fakat yaklaşık üç hafta geçmiş olmasına rağmen projeksiyondan bir haber alamadık. Bunun üzerine Şahin Bilgisayar’ı aradık ve ilgilenmesini istedik. İthalatçı firma, Ceylan Bilgisayar’ı aradığını ve ne teknik servisin nede Ceylan Bilgisayar’ın konuya sahip çıkmadıklarını söyledi.
Gerekçe olarak projeksiyonun ambalajdan çıkartılmış olduğunu ileri sürmüşler ve yapabilecekleri bir şey olmadığını iletmişler.
Bir ürünü ambalajından çıkartmadan ve kullanmadan bozuk olduğunu nasıl anlarız?
GÜNLER SONRA
Yukardaki mesajımla ilgili hiç bir gelişme olmadı enson bu gün Ceylan Bilgisayar Yetkililerinden Sn. Sibel hanımla telefon görüşmesi yaptık hiç bir şekilde sorunu kabullenmeyip Benq firmasını aramamızı istedi aradık onlar da bizim yapabileceğimiz hiç bir şey yok satıcı firmayla görüşün dediler. Tekrar döndük Ceylan bilgisayara ama sonuç yok peki ben soruyorum siz sattığını bütün ürünlere böylemi garanti veriyorsunz? satarken övüp ballandırdığınız kampanyalar başlattığınız bu ürünlerin neden arkasında durmuyorsunuz. Benq size bu destek ve hizmeti vermiyorsa siz neden yetkili satıcı olarak bu ürünlere 24 aya garanti sözü vererek satarsınız anlamıyorum. Bu ticari etik bir halmidir. Konuyla ilgili çözüm istiyorum. Bu gün nerdeyse 40 gün olmuş ama hala ürünle ilgili bana bir netice veremiyorlar. Daha ne kadar beklemeliyiz.