İçerik değiştir



- - - - -

Açık Arttırma Alışveriş Sitelerinden


  • Yanıtlamak için giriş yapın
bu konuya 4 yanıt verildi

#1 Edys

Edys

    ....

  • Dokunulmazlar
  • 16.109 Mesaj
  • Cinsiyet:Bay
  • Konum:istanbul,antalya,bodrum ve başka yerler
  • İlgi Alanları:FENERBAHÇE

Gönderim zamanı 22.03.2007 - 02:11


evet arkadaşlar şikayetçiyim.. bir ürünü satarken kesinlikle satıcı güvencede değil.. tüm güvence alıcıya verilmiş.. al ürünü 3 gün incele beğenmezsen geri yolla buraya kadar güzel..

diyelim içimizden biri telefon sattı .. iki gün sonra siteye hile rapor edildi (siz düzgün iş yaptığınız halde) telefon bozuk dendi.. halbuki taş gibi telefon.. bişiyi yok.. ama gel gör ki telefon bozuldu örneğin yere düşürdü ve bozdu neyse.. siz ısrarla o ürünü geri alamıyorum diyemiyorsun seve seve geri alıyorsunuz :) hemde adam tek taraflı yorum verebiliyor.. mesela size şöyle diyebiliyor..

dürüst değil.. bozuk ürünleri yolluyor.. veya ilandaki üründen bambaşka bir ürün yolladı diyebiliyor.. ve siz karşı bir yorum veremiyorsunuz.. cevap yazabilirsiniz bu dandik yorumun altına o kadar :)


yani demek istediğim ben bir alıcı olarak kötü niyetli olsam bir ürünü alırım.. örneğin dvd kopyalarım sonra beğenmedim bozuk deyip geri yollayabilirim.. yani sadece kargo parasına ürünü almış olabilirim..

ya da sırf kıllığına elektronik ürün alıp özellikle bozup geri yollayabilirim.. ve hile rapor edip resmen bozuk ürün yollamışlar arkadaş diyebilirim ve olumsuz yorumu basabilirim..

demek istediğim açık arttırma sitesinde bir ürün satarken Allah a emanetsiniz :) alıcıysanız sorun yok her durumda haklısınız arkadaşlar..

kolay alışverişler....

#2

  • Ziyaretçiler

Gönderim zamanı 22.03.2007 - 16:51

O yüzden bence, ki çoğu alışveriş sitesinde böyle zaten. Kargo dan teslim alırken alacağınız ürünü, paketi açıp o kişinin önünde kontrol edilmesi gerektiği ibaresi kullanılmalı. Bunu da önceden belirtirseniz zaten hiçbir sorun olmıyacaktır bana göre.

#3 Edys

Edys

    ....

  • Dokunulmazlar
  • 16.109 Mesaj
  • Cinsiyet:Bay
  • Konum:istanbul,antalya,bodrum ve başka yerler
  • İlgi Alanları:FENERBAHÇE

Gönderim zamanı 26.03.2007 - 07:46

wili doğru diyorsun .. zabıt tutturma olayı yani..

ama şu var .. sen mesela sattın bir cep telefonu sağlam biliyorsun.. adam kargoyu aldığında açıp baktı dıştan inceledi bişi yok..
ama daha sonra telefonu yere düşürdü ve telefon çalışmaz oldu.. ve sana mesaj attı.. kardeş bu telefon bozuk .. hileli ürün yolluyorsun bana.. o yüzden site yönetimine bildirdim ve ürünü iade ediyorum sana..

inan bana site o alıcının yanında oluyor :blink: sen istediğin kadar kardeşim ben sağlam ürün yolladım de.. onu anlatmaya çalışıyorum.. haa sıfır ürün satarsın faturalıdır.. kargoda da zabıt tutturursun.. öyle bişi oldu mu kargoya yüklenebilirsin onun haricinde işin iş :D

dediğim gibi bu tarz sitelerden alışveriş yapanların karşısına dürüst insanlar çıksın yoksa hakkaten uğraştırıcı bişi.. :) ufak tefek başıma gelen şeyler var o yüzden açtım bu konuyu ...

#4

  • Ziyaretçiler

Gönderim zamanı 26.03.2007 - 10:44

Onun için diyorum ya, malı satarken ilanının altına not belirtirsin; "Satın aldığınız malı kargo dan aldığınız anda yetkili kişi önünde kontrol edip, ürün sağlam ddeğilse teslim almamanızı. Daha sonra oluşacak zarardan sorumlu olmadığımızı, iadedin mümkün olmadığını belirtiriz" gibi.

#5 Edys

Edys

    ....

  • Dokunulmazlar
  • 16.109 Mesaj
  • Cinsiyet:Bay
  • Konum:istanbul,antalya,bodrum ve başka yerler
  • İlgi Alanları:FENERBAHÇE

Gönderim zamanı 28.07.2007 - 02:26

wilicim kargonun yanında ürünü açarsın temiz görürsün alırsın ama kullanmaya başlayınca ürünün bozuk olduğunu görebilirsin ( elektronik ürünler için konuşuyorum )

kargocuyla birlikte oturup elektronik eşyayı deneyecek halimiz yok .. ya da 1 saat çalıştıktan sonra ısınınca problemler meydana geliyorsa mesela *böö

bir sürü iş..





Benzer Konular Daralt

  Konu Forum Konuyu Açan İstatistikler Son Mesaj Bilgisi

0 kullanıcı bu konuya bakıyor

0 üye, 0 ziyaretçi, 0 gizli