İçerik değiştir



- - - - -

Bankaların mantıksız uygulamalarından şikayetçiyim


  • Yanıtlamak için giriş yapın
bu konuya 9 yanıt verildi

#1 m.kaya76

m.kaya76

    Hiç gelmiyor desek yeridir

  • Yeni Üyeler
  • 2 Mesaj

Gönderim zamanı 09.03.2007 - 10:31


:) 21.01.2007 tarihinde Finansbank kıredi kartimın borcunu ödemek için istanbul-merter şubesine gittim. Günlerden pazar.Atm den nakit olarak borcumu yatırırken parayı makine aldı ve paranız tanımlanıyor diyerek dondu kaldı.(makina arızalandı) Belki düzelir diye
başında 45 dakika bekledikten sonra sorunun düzelmeyeceğini anladım. Daha sonra her hangi bir sorunla karşılaşmamak için müşteri hizmetlerini aradım.
Telefondaki bayan atm nin durumunu inceleyim dedi ve beni beklemeye aldi bir süre sonra makinanın arızalı olduğunu ve servisin yönlendirildiğini bildirdi. makinanın kartı ve parayı tekrar geri verme ihtimaline karşılıkta kartı kullanıma kapatmamız gerektiğini söyledi ve bizde mecburen kartı kullanıma kapattırdık.Buraya kadar benim pazar günü makinanın başında bir saat beklememin dışında herşey normal.
Şubat ayı eksrem geldiğinde adıma yeni kart düzenlendiği için benden kart ücreti kesmişler.Bende 444 09 00 finansbank müşteri hizmetlerini defalarca (sayısını hatırlamıyorum) arayıp itirazda bulunmama rağmen aldığım cevap,kayıp calıntı bildirimi yapıldığı icin itirazınız kabul edilmemiştir denildi. Şimdi ben kartımı caldırmadım kaybetmedim veya kırmadım zaten böyle birşey olsa niçin buişin peşine düşüyümki. Tamamen bankadan kaynaklanan bir sorundan dolayı haksız olarak bu para benden kesildi.Kendilerine böyle söylediğimde birde bizi yalancı durumuna düşürüp, belki siz kullanım hatası yaptınız diyorlar.Ben 11 yıldır bir kamu dairesinde memur oşarak görev yapıyorum ve kıredi kartını nasıl kullanıcağımı malesef cok iyi biliyorum.
Vel hasılı başınızı arıttım müşteri hizmetlerine beni yetkili birisine bağlayın onunla görüşüyüm dediğimde bu konuyla alakalı sizi başkasıyla görüştüremeyiz diyorlar.Genel merkeze mail gönderdim biz yaptık oldu hesabı olumsuz cevap geldi.
Sizi bumantıksız uygulamanızdan dolayı basına veririm dedim istediğinizi yapabilirsiniz dendi.
Birilerinin bunlara burasının dağbaşı olmadığını istedikleri gibi at koşturamayacağını hepsinden önemlisi vatandaşın hakkının pesinde olduğunu bildirmesi lazım.

#2 ecehan

ecehan

    çok da fifi *böö

  • Dokunulmazlar
  • 13.431 Mesaj
  • Cinsiyet:Bayan
  • Konum:gündüz Paris, gece Londra falan

Gönderim zamanı 09.03.2007 - 10:36

ıyyyyyyyyyyyyyyyyyyyykk. sinir geldi sabah sabah. sabır taşı olsa çatlar bu duruma. :)
sitelere üye olup bu şikayeti yaparak bizleri uyardığın için teşekkür ederim
Gönderilen Resim asaletini sevdiğim

#3 Edys

Edys

    ....

  • Dokunulmazlar
  • 16.109 Mesaj
  • Cinsiyet:Bay
  • Konum:istanbul,antalya,bodrum ve başka yerler
  • İlgi Alanları:FENERBAHÇE

Gönderim zamanı 09.03.2007 - 11:10

m kaya arkadaşım şikayet etmekte o kadar haklısın ki .. bu bankalar adamı ayakta düdüklüyorlar.. en ufak şeyde ekstrede borç görüyorsun.

bende ufak bişi anlatacağım ve ismini vererek.. Garanti Bankasından Bonus kredi kartım var.. hani bu bildiğiniz standart beyaz zemin üstüne yeşil yazanlardan.. neyse bir gün bir telefon geldi arayan garanti bankası müşteri temsilcisi dediki yeni bir kartımız çıktı ismi şeffaf bonus şöyledir böyledir anlatıyor.. kabul ederseniz size gönderilecek falan dedi.. neyse ben sordum bende zaten bonus var herhangi bir farkı var mıdır bendeki karttan ?
hayır dedi her türlü özelliği aynı sadece kartın görünümü değişik şeffaf ve 3 köşeli dedi.. o zaman dedim ne gerek var .. aynı şey nasılsa istemiyorum kalsın dedim..

ve 10 gün sonra bu kart bana gönderildi.. büyük bir yüzsüzlükle :) bende bu yeni geldi diye eski kartımı iptal ettirdim..

madem eninde sonunda bu kartı yollayacaksın be arkadaş.. o zaman ne soruyorsun istiyor musun istemiyor musun diye ? aha istemiyorum dedim yine yolladın :)

benden de böyle bir şikayet gelmiş olsun..

edit: imla

Bu mesaj Edy's tarafından düzenlendi. Düzenleme zamanı: 09.03.2007 - 11:12


#4 attalia

attalia

    zurnanın son deliği

  • Dokunulmazlar
  • 5.671 Mesaj
  • Cinsiyet:Bay
  • Konum:ovaya indim. beni tel'den ara :P
  • İlgi Alanları:öküzler :D

Gönderim zamanı 12.03.2007 - 14:34

sevgili ediz, bana da bilmem gold du yok gümüştÜ eften püften isimlerle yeni kart vermeye kalktılar. ben kabul etmedim. gönderileni de imzalayıp almadım ve kurye tarafından "kabul edilmedi" diye not düşülerek geri postalandı. malumunuz her kart havadan kart parası adı altında, senin tabirinle :: düdüklemek. :)

haa bi de şu kart paralarının iadesi üzerine de bi sonuç alamadım. adamlar "cık" diyo başka bi şey demiyo!!!
aabi okuma yazmam yoh. barnak bassam olur mu?

#5 bilocan

bilocan

    Boş vakti boldur

  • Üyeler
  • 434 Mesaj
  • Konum:arasat
  • İlgi Alanları:Çiçekler , Akvaryumlar ve Otomobiller

Gönderim zamanı 12.03.2007 - 19:48

Arkadaşlar aynı sorunu bizim arkadaşlarda yaşıyorlar bankalara email çekip durumu bildiriyor ve kartlarını iptal etmekle tehdit ediyorlar.sonuç olumlu kullanım ücreti kestirmiyorlar şansınızı bi deneyin bence.ve sizi ikna etmelerine izin vermeyin. :happy:

#6 bilocan

bilocan

    Boş vakti boldur

  • Üyeler
  • 434 Mesaj
  • Konum:arasat
  • İlgi Alanları:Çiçekler , Akvaryumlar ve Otomobiller

Gönderim zamanı 12.03.2007 - 20:04

Kaldırımlara tükürenlerden
Arabalarını kaldırıma park edip yolunu kapatanlardan
Esnafların kaldırımlara kasa, masa, tabure ve malzemelerini koymalarından
Özelliklede Metrolarda ve otobüslerde 10,11,....18 ve daha üstü genç bebelerin
Yaşlı, Hamile bayan,veya kendinden büyük insanlara yer vermemek için onları görmezlikten gelmelerinden.
ve ana babalarınnında bu durumlara kayıtsız kalmalarından son derece şikayetçiyim.(benim çoçuğum böyle olmayacak!....) :happy:

#7 m.kaya76

m.kaya76

    Hiç gelmiyor desek yeridir

  • Yeni Üyeler
  • 2 Mesaj

Gönderim zamanı 13.03.2007 - 15:47

Arkadaşlar hic bir şekilde hakkınızı aramaktan geri kalmayın haklıysanız sonona kadar gidin.Burası dağ başı deyil.ben yukardaki şikayrtimi bildiğim bütün şikayetim var isimli sitelere verdim ve yayınlandı artı tüketici mahkemesine verdim artı basında tüketici köşesinde yayınlattım.Beyzadeler herhalde rahatsız oldularki bir saat içinde iki sefer beni aradılar .Ama problemi henüz cözmediler.İSTERLERSE ÇÖZMESİNLER.

#8 Canan

Canan

    diyalog değil,monolog..

  • Üyeler
  • 5.591 Mesaj
  • Konum:Dünya
  • İlgi Alanları:...

Gönderim zamanı 17.09.2008 - 15:35

Yasal tefeciler
2 metre bez
2 kürek kum
var mı ötesi?

#9 pac

pac

    Burası olmadan yaşayamaz

  • Dokunulmazlar
  • 13.198 Mesaj
  • Cinsiyet:Bay
  • Konum:Barcelona
  • İlgi Alanları:Güzel olan herşey =)

Gönderim zamanı 20.09.2008 - 04:09

bu dünyada hak arama yolları kısıtlı olabilir ama elhamdülillah müslümanım :)
YAŞAMAK BİR UMUTTUR...

#10 REBEL

REBEL

    Burası olmadan yaşayamaz

  • Üyeler
  • 6.906 Mesaj
  • Cinsiyet:Bayan

Gönderim zamanı 28.07.2009 - 16:03

Görüntülü sohbete giremiyorum. Biri ilgilenebilri mi pls *secret

Bir de mor çatı şifresi lütfen :P

Edit: tamam yanlış yere yazmışım ama hala şikayetim var ::

Bu mesaj RebeL tarafından düzenlendi. Düzenleme zamanı: 28.07.2009 - 16:07

...






Benzer Konular Daralt

  Konu Forum Konuyu Açan İstatistikler Son Mesaj Bilgisi

2 kullanıcı bu konuya bakıyor

0 üye, 2 ziyaretçi, 0 gizli